4 saveta kako da organizujete svoje venčanje bez stresa!

Svaka žena koja je imala priliku da bude deo organizacije venčanja svoje drugarice, kume, rođake zna koliko je to stresan i iscrpljujući proces. Pogotovo one žene koje su same organizovale svaki detalj na svom venčanju.

Počevši od traženja idealnog prostora gde bi se proslava mogla organizovati, izbora orkestra koji će tog dana biti zadužen za atmosferu, fotografa, biranja venčanice, stila kom će svaki detalj pripadati, izbor boja koje će se provlačiti kroz sve elemente na proslavi, odabir svadbene torte, detalja poput narukvica za goste, cveća na stolovima…Samo su neke od stvari koje je potrebno organizovati.

4 saveti za organizaciju svadbene ceremonije bez stresa:

  1. PLANIRAJTE UNAPRED

Čim odredite datum venčanja, bacite se na organizaciju. Vrlo je bitno da rasporedite obaveze na manje celine kako biste imali dovoljno vremena za obavljanje svakog zadatka. Najbolje je da počnete godinu dana unapred sa organizacijom.

2. PRAVILNO ORGANIZUJTE ZADATKE

Predpostavljamo da će vas uzbuđenje poneti i da ćete želeti da sve obaveze obavite odjednom. Međutim, to nije dobar način organizacije. Ukoliko se odlučili da pravite svadbu godinu dana ranije, tada odredite datum venčanja, salu, muziku i pozivnice. Nemojte sebe siliti da sve 4 obaveze moraju biti završene u jednom danu. Multitasking je nekada dobar ali ne i u ovom slučaju. Uživate u svakoj od ovih obaveza, nemojte ih raditi samo da biste uradile.

3. KREIRAJTE AGENDU VAŠEG DANA

Ono što će Vam takođe pomoći jeste da kreirate svoju agendu za dan venčanja. To možete kreirati samostalno npr. u Wordu gde ćete napraviti tabelu u kojoj će sa leve strane biti upisani sati a sa desne zadaci koje je u tom vremenu potrebno uraditi (npr doručak u 08.00, frizerka u 08.30…). Takođe, dosta ideja i dizajna na ovu temu možete pronaći na Pinterestu. Pronađite ili kreirajte, ištampajte ih i popunite. Imaćete uvid u satnicu i zadatke koje treba da obavite u toku vašeg dana.

4. SVE ZAPISUJTE

Najefikasniji način za realizaciju svih obaveza u predviđenom roku jeste da zapisujete. Odaberite jednu svesku, planner koji će biti namenjen samo za organizaciju venčanja. Podelite svesku na 3 celine. Jedna neka bude za zadatke koje je potrebno izvršiti. Tu ćete zapisati sve ono što je potrebno uraditi redosledom kojim ste odredili. U drugu celinu zapisujte sve ono što ste odradili do sada i kako ste zadovoljni istim. Dok u treću celinu zapišite sve one zadatke koje ste završili ali bi bilo pogodno da još jednom proverite ili prođete kroz njih do samog venčanja.

B.S. / Foto: Instagram

Related posts

Ostavi komentar