Ljetnja avantura počinje sa Guess kampanjom za ljeto 2019

Po ideji Paul Marciana, glavnog kreativnog direktora za GUESS ?, Inc. i kroz objektiv fotografkinje Tatijane Gerusove, nastala je kampanja za ljeto 2019. koja obuhvata ležernu i bezbrižnu senzualnost i oživljava duh kolekcije. Kampanja prati tri modela koji od glave do pete nose GUESS komade iz ljetnje kolekcije, krećući na putovanje kroz pustinju tražeći nezaboravnu avanturu. Snimljeni ispod žarkog sunca i naspram zemljanog krajolika, GUESS djevojke i momak su nam dočarali istinski duh GUESS-a; seksi, mlad i pustolovan.

 

 

Ženski dio kolekcije sačinjen je od džinsa, suknji, jakni i haljina u mješavini svijetlih i tamnih pranja, manje ili više tretirani. Cvijetni printovi dominiraju kolekcijom bogatom tealom i zelenom podlogom, omogućavajući cvijetovima da dođu do izražaja. Eko koža i moto jakne vraćaju ovu sezonu GUESS djevojke na stazu prepunu avantura uz veliki izbor grafičkih majica.

 

Za muškarce, tretirani džins igra zapaženu ulogu i dostupan je u različitim siluetama.

Odabrane modele iz ljetnje kolekcije možete kupiti u GUESS radnji u Podgorici – Delta city, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Podgorici, Budvi, Kotoru, Baru i Nikšiću.

PR

Slični članci

Ostavi komentar