Marija Vujović Vukčević zaštitno lice Fashion Week Montenegro

Marija Vujović Vukčević zaštitno lice Fashion Week Montenegro
odna Komora Crne Gore, koja ima zvaničnu licencu za svjetsku modnu manifestaciju Fashion Week, od 14. do 19. aprila organizuje XXV izdanje crnogorske Nedjelje mode. Ovaj prestižni modni događaj okuplja već dugi niz godina najznačajnija imena iz svijeta mode.

,,Renault Fashion Week Montenegro” ovog proljeća predstaviće publici najnovije kolekcije Marine Banović- Džuver, Nataše Pejović, Sanje Bobar, Nade Pavlović, Lidije Burić, Fantasia di Yeyai i brendova Mali princ, Sarabanda, I&I, a u Crnu Goru donijeće i aktuelne linije Verice Rakočević, Igora Todorovića, Marije Šabić, Atalier Simone, Lydia of Denmark i turske modne kuće Joy Miss i Botany.

Zaštitno lice ,,Renault Fashion Week Montenegro” manifestacije je svjetski super model Marija Vujović- Vukčević, direktorica modne agencije Models INC, Elite Model Look Montenegro. Marija na ovaj način daje veliki doprinos u promociji crnogorske modne scene i Nedjelji mode kao neko sa velikim iskustvom i uticajem na svjetsku modnu scenu. Prelijepa Podgoričanka očarala je Tom Forda, bila je njegova muza i zaštitno lice oproštajne kolekcije za Iv Sen Loran. Njeno lice krasilo je naslovnice najpoznatih svjetskih časopisa Vogue, Elle, GQ je svrstao među 10 najljepših žena na svijetu.

Miljenica je čuvenog tandema Dolce&Gabanna.Više puta je bila njihovo zaštitno lice i vodeći model na njihovim revijama, kao i zaštitno lice parfema Dolce & Gabana Light Blue, i parfema Dolce & Gabanna Women.

Upravo njena reklamna fotografija za parfem Dolce & Gabana Light Blue koje je 2006. snimio čuveni fotograf Mario Testino smatra se jedanom od najseksi televizijskih reklama ikada snimljenih.

Marija je jedina  žena sa ovih prostora čija fotografija je karsila Pirelli kalendar, pored Andrijane Lima, Naomi Kembel, Sofije Loren, Penelope Kruz i drugih najljepših žena svijeta. Marija već godinama radi za najpoznatija imena modne industrije, kao što su Chanel, Louis Vuitton, Dior, Elie Saab, Versace i mnogi drugi.Njena modna agencija ima ekskluzivno pravo za našu zemlju, pa će ona, u okviru Fashion Week-a, organizovati kasting za nova lice agencije.

Generalni partner manifestacije je auto kuća Renault, čiji je zastupnik za Crnu Goru kompanija Allience doo.

Svečano otvaranje planirano je za nedjelju, 14. april 2019. godine u Luštica Bay marini u Tivtu. Ovdje će se predstaviti svi učesnici manifestacije sa po dva modela iz najnovijih kolekcija, uz prisustvo brojnih novinara, modnih blogera i ostalih gostiju.

Imanje Knjaz event centar je i ovog puta domaćin sve tri večeri najvećeg modnog događaja – ,,Renault Fashion Week Montenegro”.

Slični članci

Ostavi komentar