Za ovaj parfem na listi čekanja je 200.000 ljudi: Možda zato što miriše kao osoba koja vam nedostaje

Za parfem se kaže da je mnogo više od klasičnog bjuti proizvoda koji daje jednu posebnu notu našem cjelokupnom autfitu. Zato parfemi nerijetko svojim mirisom umiju toliko da se utisnu u neku osobu i postanu pravi odraz njene ličnosti i karaktera, pa je jedan miris dovoljan da nas asocira baš na nju.

Upravo je to pošlo za rukom brendu „Phlur“ i njihovom bestseleru „Missing Person“, koji se u Americi rasprodao u roku od pet sati nakon lansiranja i za koji je postojala prava pravcata lista čekanja preko više od 200.000 ljudi.

Neodoljivu formulu ovog parfema potpisuje Constance Georges-Picot, a okosnicu mirisa čine svježi bergamot, jasmin i cvijet nerolija s toplom baznom notom sandalovine.

Možda vam ovi sastojci na prvu ne zvuče ništa posebno, ali njihova kombinacija podstiče pravi talas emocija.

Sam brend ovaj parfem opisuje kao ‘kožu vašeg ljubavnika’, dok ga mnogi zaljubljenici u njegov miris opisuju kao prijatan, utješan te da zaista asocira na osobu koju volimo i koja nam nedostaje.

Takođe, na TikToku se može pronaći poprilično veliki broj viralnih videa u kojima strastveni zaljubljenici u ovaj parfem opisuju svoje emotivno putovanje podstaknuto njegovim mirisom.

Jedni su plakali, druge je ostavio sjetnim, ali jedno je sigurno – baš niko na njega nije ostao ravnodušan.

Iako je kod svake osobe doživljaj parfema individualan, ono što je sigurno jeste to da će se u vašim mislima, nakon što ga pomirišite, pojaviti osoba koja vam nedostaje i tako barem prividno osigurati osjećaj kao da je tu s vama, piše Fashion.hr.

Related posts

Ostavi komentar